Standardet tona tw identitetit vizual
Institucionet si dhe individet posedojne personalitet ose identitet.
Sic eshte identiteti i rendesishem per njeriun,ashtu ai eshte pjese e domosdoshme e suksesit te nje institucioni.Identiteti,qofte institucional ose personal bazohet mbi mbajtjen e vlerave,parimeve,marrjes se akcioneve ,realizimit te qellimeve ,imazhit te vizatuar,ndersa e tere kjo e perben te ashtuquajturin integritet.
Si institucion perkujdesemi dhe e mirembajme identitetin pasi kjo nuk eshte asgje tjeter vetem se shprehje e karakterit ,pamjes dhe dhe ardhmerise tone.
Ne kuptimin institucional dmth. Brand nenkuptohet permes kanaleve –zeri,vizioni dhe akcioni( atw qw e flet ,ashtu si dukesh dhe si sillesh).
Standardet te cilat i krijojme kryesisht kane te bejne me kanalin vizual ose me fjale te tjera pamja e institucionit permes llogos,simboleve vizuale,ngjyrave,tipografise se stilizuar dhe elementeve ikonografike.Te gjitha keto trupa vizuel patjeter duhet te koordinohen dhe te lidhen me te vetmen ide te percaktuar te identitetit institucional.
Mirekuptimi i qarte i elemneteve vizuale dhe si ato funksionojne e perbejne bazen e nje identiteti te suksesshem te brenduar.
M e standardizimin e identitetit vizual pergatitemi ta mundesojme atw kuptim te qarte dhe ti nxjerrim detalet te cilat jane te nevojshme nga ata te cilet e menaxhojne ate dhe i shfrytezojne mjetet vizuale te brendit – Mozhnosti.