Нашите стандарди на визуелен идентитет

Институциите, исто како и поединците, поседуваат личност или идентитет.

Како што идентитетот е важен за човекот, така тој е неопходен дел од успехот на една институција. Идентитетот, било институционален или персонален, се заснова на одржувањето на вредности, принципи, преземање на акции, остварување на цели, зацртан имиџ, а сето ова заедно го сочинува т.н. “интегритет”. 

Како институција, се грижиме, го негуваме и одржуваме идентитетот затоа што тоа не е ништо друго освен одраз на нашиот карактер, углед, иднина.

Во институционална смисла, т.н. “бренд” се подразбира преку “каналите”: глас, визија и акција (она што зборуваш, онака како што изгледаш и како се однесуваш).

Стандардите кои ги воспоставивме главно се однесуваат на визуелниот канал или со други зборови, изгледот на институцијата преку лого, визуелни симболи, бои, стилизирана типографија и “иконографски”  елементи. Сите овие визуелни тела мора да бидат координирани и поврзани со една единствена и дефинирана идеја на институционален идентитет.

Јасното разбирање на визуелните елементи и како тие функционираат ја сочинуваат основата на еден успешен брендиран идентитет. 

Со стандардизирањето на визуелниот идентитет се стремиме да го овозможиме тоа јасно сфаќање и да ги изнесеме деталите кои се потребни од оние кои раководат со него и ги користат визуелните средства на брендот Штедилница “Можности“.

Стандарди на визуелен идентитет

Приватност

Оваа веб страна користи колачиња за да можеме да Ви го овозможиме најдоброто можно корисничко искуство.

Информациите за колачињата се зачувуваат во Вашиот пребарувач и извршуваат функции како што е Ваше препознавање кога ќе се вратите на нашата веб страна и му помагаат на нашиот тим да разбере кои делови од веб страната Ви се најинтерсни и корисни.